مقالات مقالات .

مقالات

شيلنگ هاي فشار قوي و اتصالات هيدروليك و پنوماتيك|

 تامين شيلنگ صنعتي با قدرت بالا و كنترل مناسب شيلنگ هاي فشار قوي و اتصالات هيدروليك و پنوماتيك از جمله تجهيزات و لوازم مهم و ضروري در كارهاي صنعتي، نظير كارخانجات، كشاورزي و … هستند كه امروزه با تنوع زيادي در اندازه هاي مختلف و قيمت هاي گوناگون توليد مي شوند و كاربرد مهم آن ها در زمينه جا به جايي نفت و گاز مي باشد كه داراي اتصالاتي مثل بست ها بوده و بايد موقع استفاده آن ها را به شيلنگ ها متصل كرد تا بتوان به راحتي و با فشار بالا و سرعت زياد كار خود را راه انداخت


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۹:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شيلنگ پولاسا


شركت شيلنگ پولاسا در سال1354 تاسيس شد و نخستين كشور در صنعت بازيافت قطعه هاي پلاستيكي غيرقابل استفاده توانست فعاليت كند. در سال 1363 با مجهز كردن كارخانه ماشين آلات مدرن و استفاده كردن از تكنولوژي آغاز به توليد تمامي قطعه هاي خودروسازي و لوازم خانگي نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۴:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

هر آنچه مي خواهيد درباره شيلنگ صنعتي بدانيد

شيلنگ يك ظرف قابل انعطاف و غالباً تقويت شده است كه براي انتقال مايعات از يك مكان به مكان ديگر استفاده مي شود. شيلنگ صنعتي طيف گسترده اي از خطوط انتقال مايع را شامل مي شود. از جمله خطوط جريان مايعات و گازها در برنامه هاي پنوماتيك ، هيدروليكي و همچنين استفاده هاي تخصصي در صنايع سنگين مانند معدن ، ژئوتكنيك و ساخت و ساز. شيلنگ صنعتي معمولاً مخصوص كاربرد است. مشاوره با توليد كنندگان شيلنگ در مورد كاربردهاي خاص معمول است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۰:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)